Lim!

Igår satte jag i löshår på Kid (Jessica) ! Det var lim denna gång. Ett riktigt enkelt och effektivt sätt att sätta i hår. Dock är det ganska enkelt för håret att trilla av, men då är det inte heller svårt att sätta tillbaka det!

Samma sak här, behövs minst 10cm långt hår, om man vill få ett snyggt resultat. Dels för att man måste ha hår att fästa löshåret på, dels för att det inte ska se konstigt ut när håret är i.

Tyvärr hann jag inte klippa in håret så mkt igår, men det fixar hon lätt själv. För de som inte kan klippa in själv, eller inte alls är van, rekommenderar jag att ha så mycket tid som möjligt för att jag ska hinna fixa det. Det kan lätt hända att man sitter lite extra länge och pratar och har det trevligt och råkar glömma bort tiden ;)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0